shopeXpert szoftverek fő funkciói, jellemzői



Pénztárgépes értékesítés

penztargep Rendszerünk a legmodernebb pénztárgépes megoldásokat támogatja. A korszerű megoldás kiépítése érdekében egy számítógéppel kommunikálni képes pénztárgép használata javasolt, azonban ez nem feltétele az értékesítési modulunk működésének. A pénztárgép használatának legfőbb funkciója az eladásokról történő nyugta géppel történő kiállítása, valamint a készpénzforgalom elszámoltatása.

 

Használatra javasolt pénztárgépes megoldások:

 

MICRA Jota-M pénztárgép legfőbb előnye, hogy számítógépre kapcsolható, így a cikkek karbantartását, árazását nem kell külön a pénztárgép memóriájába táplálni, hanem azok az értékesítés pillanatában a shopeXpert rendszerből kerülnek beolvasásra. A megoldással akár napközbeni átárazás is gyorsan és biztonságosan megvalósítható, az értékesítő kollégának ehhez a pénztárgépen semmit nem kell tennie, elég rendszerünk kezelőfelületén a szükséges átárazást elvégezni. 

Alkalmazásának nagy előnye, hogy zárt, nagy működési stabilitású értékesítési bizonylatolást garantál.


A korszerű Micra Jota-M pénztárgép MICRA Jota-M típus számítógépre kapcsolható, a konkurens pénztárgépekkel magabiztosan száll ringbe; kedvező méretei miatt szűkebb eladópulton is kényelmesen elfér.


A MICRA kínálatában a teljes áruházi pultos kiszolgáláshoz szükséges eszközök megtalálhatók a bolti mérlegektől az üvegvisszaváltáson keresztül a pénztárgépekig.


Számla készítése, számlázás

számlázás A megtörtént értékesítésről - a vevő kérésére akár utólag is - áfás számlát állíthatunk ki rendszerünkből. Nyugtás értékesítés alapján történő számla kiállításkor a számlázandó tételeket természetesen nem kell rendszerünkbe ismételten rögzíteni, elég a nyugta számát illetve a vevő számlázási címét, adatait begépelni és az áfás számla egy kattintással nyomtatható.

Abban az esetben, ha a számlánk nem kiskeresekedelmi értékesítéssel, hanem megrendelés vagy szállítólevél alapján készül, rendszerünk e célra készített funkcióablakkal segíti a gyors és hibamentes adatrögzítést.

 

Fontosnak tartjuk a felhasználói jogosultságkezelés biztosítását rendszerünk minden funkcióablakában. Pultos értékesítést végző felhasználók számára egy könnyen és gyorsan kezelhető, minimális adatbevitelt igénylő értékesítési ablakot biztosítunk. Jellemzően ezek a felhasználók nem módosíthatnak árakat, nem adhatnak kedvezményeket, munkájuk során elfogadják a rendszer által ellenőrzött és nekik felajánlott egységárakat. A leglimitáltabb és -automatizáltabb számlázási kezelőfelülettől az egyre több felhasználói beavatkozást megengedő és igénylő számlázó ablakig rendszerünk különböző megoldásokat kínál ( szolgáltatói(cikktörzs nélküli) számla készítés, nagykereskedelmi back-office számlázás, szerződésen alapuló rendszeres számlázás, kiskereskedelmi (pénztárgépes) számlázás) a vállalati igények maradéktalan ellátására.


Vonalkód támogatás

vonalkód 1974. június 26-i első kereskedelmi alkalmazása óta a vonalkód technika bizonyítottan a leghatékonyabb eszköze az azonosításnak. Manapság már nem kizárólag az értékesítésben használjuk termék vonalkódként, hanem a vevői törzskártyák, gyártási sorozatszámok, raktár-logisztikai tárhelyek, irattári dokumentumok, stb. azonosításának és kezelésének is elengedhetetlen részét képezik. Különböző vonalkód szabványok terjedtek el világszerte, ezek közül a mai keresekdelmi gyakorlatban a legjellemzőbb az EAN13 ( Európai Cikk Azonosító 13 karakter hosszú vonalkód ) használata, azonban rendszerünk minden elterjedt vonalkód használatát támogatja (EAN, UPC, PostNet, CodeBar, ...).

Legtöbbször a vonalkódok nyomtatásához elegendő lehet általános célú printert használni, azonban vannak esetek (pl. amikor olcsóbb, gyengébb minőségű vonalkód olvasó berendezés áll rendelkezésünkre ), amelyek professzionális minőségű vonalkód nyomtatást igényelnek. Ilyen célra speciális printerek terjedtek el, melyek sokszor a szabványos grafikus nyomtatási feladatok teljesítésén kívül saját vektorgrafikus nyelvkészlettel bővítettek, ami a kimagasló minőséget és sebességet garantálja. Egyik ilyen gyártó az amerikai Zebra, melynek speciális EPL nyomtatási nyelvét rendszerünk maximálisan támogatja.


Készlet, leltár, adatgyűjtő támogatás

készlet, adatgyűjtő, leltár Boltok és áruházak sikeres működésének központi alapeleme a pontosan és naprakészen vezetett raktárkészlet. Rendszerünk megoldást kínál a 'családi' vállalkozásoktól a szigorú követelmények alapján működő - akár több telephellyel rendelkező - áruházláncok árugazdálkodási, készletezési feladatainak átlátható ellátására. Korlátlan számú cikk, gyártó, raktár kezelését biztosítja szoftverünk.

Míg az értékesítésnél általában elég egy egyszerű vonalkód olvasó használata az eladások hatékony kezeléséhez, a készletkezelésnél ( áruátvétel, készletek mozgatásánál, stb. ) a helyhez kötött scannerek alkalmazása nehézkes és nem nyújt megfelelő megoldást. Erre a célra különböző tudású memóriás olvasó berendezéseket találhatunk, melyek a kellő mobilitást biztosítják a készletezési feladatok során. A vezeték nélküli scannerek csúcsmodelljei nyomtatási és grafikus programkezelői felülettel is rendelkeznek.


Rendszerünk több gyártó adatgyűjtő készülékének használatát támogatja (Datalogic, Cipherlab), és bármely további eszköz illesztése rövid idő alatt megvalósítható, amennyiben a termék elégséges műszaki dokumentációval rendelkezik.


Kirakati feliratok

kirakat Nincs szükség drága grafikai programok használatára a kirakati szövegek, feliratok elkészítéséhez! Rendszerünk beépített riportkészítő modulja minden szükséges tudással felruházza cége munkatársait, hogy a megfelelő tartalmú és grafikájú nyomtatási sablonnal pár kattintással elvégezzék a feliratozást.

Kötött szövegű cimkék mellett ( pl. AKCIÓ, stb.) lehetőség van kirakati kollekciók, modellek együttes jellemzőjét és árát bemutató terméktáblák elkészítésére és nyomtatásra.

A temékek nevét, cikkszámát, árát, vonalkódját természetesen nem kell ismételten begépelni, kényelmes kezelőfelület gondoskodik a nyomtatásban megjelenítendő adatok kiválasztásáról.


Termékcimke, polccimke nyomtatás

termékcimke A kirakati feliratozáshoz hasonlóan, nyomtatási sablonok kialakításával a termékek dobozára valamint a vásárlótérben található polcokra ragasztandó / megjelenítendő cimkék nyomtatása is egyszerűen megoldható rendszerünkkel. A cimkék alapjául szolgáló terméklista lehet egyszerű termékkeresés eredménye, de készülhet áruforgalmi szállítmányokhoz ( szállítólevél, raktározási bizonylatok, számla ) kapcsolódó tételsorok alapján is. A nyomtatáshoz természetesen többszörös adatbevitelre nincs szükség, mindössze néhány kattintás és a kívánt tartalom megjelenik a nyomtatón.

Sablon alapú elrendezés fő erénye más cimkézőszoftverrel ellentétben, hogy a termékcimke sablont/sémát tényleg csak egyszer kell megtervezni és tesztelni a nyomtatón. Amikor a külalakkal elégedettek vagyunk, a nyomtatási séma alkalmazhatóvá válik az összes termékünkre anélkül, hogy a nyomtatvány tervezőt mégegyszer kinyitnánk a programban.


Másik fő előnye megoldásunknak, hogy egy konkrét adattípushoz (termék, adat, stb.) korlátlan számú egyedi elrendezésű kimenet kapcsolható (pl. kicsi termékcimke, nagy polccimke, kedvezményes cimke, stb.) és ezek nyomtatását, adatexportját (PDF, WORD, XLS, XML, JPG, PNG, BMP, TXT, CSV) egy ablakból vezérelhetjük.


Szállítólevél, áruforgalom, ügynöki jutalékelszámolás

szállítólevél Rendszerünk nemcsak a bolti eladáshoz kapcsolódó ügyviteli bizonylatok készítésére, hanem a teljes áruforgalom kezelésére nyújt átfogó megoldást. Szállítólevél készítése, bizományosi készletek kezelése, az értékesítésben résztvevő ügynökök jutalékának tételes elszámolása mind megoldott startra kész funkciója szoftverünknek.

Szállítólevél nyomtatással kapcsolatban eldöntendő opciók, hogy logó látszik-e, részletes vagy összevont adatokat tartalmazzon, valamint, hogy az árak megjelenjenek-e vagy sem?
Természetesen lehetőség van egyedi szállítólevél formátum készítésére és annak használatára is.


Azonnali eredmények, riportok, trendek, OLAP

riportok A piacon kapható legtöbb konkurens szoftver mindössze néhány összesítő listát tartalmaz az eladások utáni áfalista és árbevétel kinyomtatására.

 

Ne érje be ennyivel!!

 

Rendszerünk univerzális lekérdező és adatelemző megoldást kínál, amellyel grafikusan is megjeleníthető bármely adatforgalom. A tételes forgalmi jelentések hasznosak lehetnek, ha például egy konkrét termékeladást kívánunk megvizsgálni, azonban a trendek, tendenciák megismeréséhez aggregált kimutatások, komplex riportok szükségesek. Emelkedjen feljebb az analitikus termékforgalmi szintről, és ismerje meg az eladásait termékgyártóra, üzletágra, ügynökre, telephelyre, értékesítőre, terméktípusra, időszakra, hónapra, hétre, napra, stb. ráadásul mindezt egy könnyen áttekinthető adatelemző felületen! A képernyőn megjelenített adatok korlátozás nélkül exportálhatóak a legelterjedtebb formátumokba (PDF, WORD, XLS, XML, JPG, PNG, BMP, TXT, CSV) illetve nyomtathatók.


OLAP, azaz valós idejű analitikus számítási technika az, ami a tételes forgalmak sűrűjéből egy világosan érthető, átlátható grafikus képen jeleníti meg az üzleti tevékenység árbevételét, költségeinek összetételét, jövedelmezőségét, stb.


Webáruházi integráció

webáruház A termékértékesítéssel foglalkozó vállalkozások honlapjának nélkülözhetetlen eleme az On-Line Webáruház. A legtöbb kisvállalkozás készen kapható webáruházi megoldást keres, míg a tehetősebb, saját szervert üzemeltető cégek egyedi fejlesztésű és tudású webshopra esküsznek.

Bármelyik legyen is igaz az ÖN Vállalkozására, rendszerünk rövid időn belül tökéletesen tud kommunikálni a kiválasztott áruházi szoftverrel, szoftverekkel. A termékek tömeges átárazása és az árak feltöltése mindössze 1 kattintás, a beérkezett rendeléseket az Outlook-ba épülő rendeléskezelő modul szintén 1 kattintással feldolgozza és már indulhat is a számlázás, szállítás!


Startra kész megoldás

start Az idő pénz(!), ezért kiemelten fontos, hogy minél hamarabb talpra álljon az Ön ügyviteli hátterét biztosító rendszer.
Hosszútávú rendszerfejlesztési- és ügyviteli tapasztalatunk garancia arra, hogy a lehető legrövidebb idő alatt korszerű, hálózatos, akár több telephelyes, integrált megoldást állítson cége szolgálatába!

"Töltse le még ma!" - olvasható a legtöbb honlapon.


Bár rendszerünk startra kész és 1 napon belül elkezdhet vele élesben dolgozni, mi mégsem valljuk magunkénak az ilyen felszólításokat, mert hisszük, hogy
  • Ön nem egy 5.000 Forintos programot keres, amiről 1 hónap múlva derül ki, hogy nem fedi le az Ön igazi igényeit
  • hiszünk a kompromisszumoktól mentes megoldásokban, amit szoftvereink bemutatásával igazolni is tudunk
  • nem szeretnénk, ha Önnek egy percig is dolgoznia kellene helyettünk! Munkánk része, a rendszer telepítése, beüzemelése valamint a felhasználók betanítása is.

Integrált, moduláris bővíthető rendszer

integrált Szeretnénk felhívni a figyelmét:

Ön NEM egy dobozos szoftvert kínáló honlapon tartózkodik!

Rendszerünk bármikor bővíthető, továbbfejleszthető integrált modulokból épül fel.
A shopeXpert szoftveres megoldásokat azok a sokrétű egyedi igények keltették életre, amellyel Ügyfeleink hozzánk fordultak az évek során. Míg régebben elképzelhetetlen lett volna egy mindenre kiterjedő, átfogó megoldást találni, átgondolt tervezéssel és a korszerű technológiák alkalmazásával kifejlesztett univerzális keretrendszerünk nem ismer lehetetlent.

Önnek bármikor lehetősége van egyedi igényeihez igazíttatnia rendszerünk moduljait illetve elképzelései alapján kialakítani testre szabott szoftveres megoldását.


Folyamatos szoftvertámogatás

support Rendszerünket folyamatosan fejlesztjük, melynek eredményeként Ön mindig korszerű, időtálló és ergonómiailag is tesztelt környezetben végezheti mindennapi munkáját.

 

Ha bármi kérdése támad, a Távsegítség funkció igénybe vételével munkatársaink bármikor készséggel állnak az Ön rendelkezésére interneten keresztül kérdései megválaszolásában, vagy egy esetlegesen felmerülő feladat megoldásában.


Kiemelkedő adatbiztonság és teljesítmény

adatbiztonság Rendszerünket a legszigorúbb adatbiztonsági szabályok betartásával alakítottuk ki.

A helyesen beállított felhasználói jogosultsági szabályok alkalmazásával féltett adatai nem kerülhetnek illetéktelen kezébe!

Bizonyára Ön is hallott már egy egyszerűen lemásolt vevői állományról, beszállítói listáról, melyek egy konkurens cég létrehozásának kellékeként szolgáltak később.

Rendszerünk jogosultságkezelő modulja segít a rémálom elkerülésében! Minden adatrögzítésnek és adatmódosításnak nyoma marad szoftverünkben, így Ön pontosan tájékozódhat arról, hogy ki mikor mit csinált a kezelőfelületen.

 

Önnek egyedüli lehetősége nyílik felhasználónként - akár vezérlőelem szinten is kontrollálni - a kezelőfelületi tulajdonságokat, menüket, programműködést.


korszerű SQL szerveres adatbázis

sql Az adatok tárolásáról FireBird SQL szerver gondoskodik. Fő előnye ennek a megoldásnak, hogy kiválóan alkalmazkodik cége méretéhez, gyors adatelérést biztosít a nap 24 órájában, ugyanakkor teljesen ingyenes a használata!

 

Teljesítménye fizetős konkurenseivel (Oracle, Ms SQL, IBM DB2) vetekszik, ugyanakkor telepítése kevesebb tárhelyet igényel, operációs rendszertől függetlenül minden környezetben megállja a helyét, kevesebb adminisztrációval jár. Többmillió elégedett felhasználó alkalmazza világszerte a legkülönbözőbb területen az egyszerű programoktól a webes alkalmazásokig.

2018.11.21. 18:59:28   shopeXpert website © Cordon Kft.   design & admin: KTG   Sitemap
Hun-Web Linkek
MEGAPORT